Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Az igazság egyszerű, varázslat márpedig létezik!
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 Egyéb Vérállatok

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin


Hozzászólások száma : 55
Join date : 2012. Apr. 02.

Egyéb Vérállatok Empty
TémanyitásTárgy: Egyéb Vérállatok   Egyéb Vérállatok I_icon_minitimeCsüt. Aug. 02, 2012 8:03 am

Ebben a világban szinte minden állatfajnak létezik a likantróp vállfaja. A városban kis számban képviseltetik magukat, így nem elég nagyok a saját falkához/hordához. Így egy, a többi vezető segítségével működő koalíció jött létre, hogy segíthessék egymást. A szabályok érvényesek: más falka területére NEM léphetnek be, NEM teliholdazhatnak velük. A kapcsolatok már a játékban dőlnek el.

A választás adott: oroszlán, hiéna, puma, medve...stb.! DE! Csak olyan állatot jelölj meg, amit élethűen tudsz is vinni.
Az egyéb vérállatokat, saját fantáziára bízzuk, lehet bármi ami neked tetszik. ( róka, kobra, patkány, lamia, szirén, kutya...stb. ) Csak egyet kérünk, hogy az előtörténetben tüntessétek fel a fajt.

Amennyiben azok a csoportok akinél több mint 5 ember van, kikerülnek a több nagy csoport közé. Választhatnak színt tetszés szerint, és elbírálva, hivatalosan a fórum nagy csoportjához fog tartozni.


Véroroszlánok


Oroszlán mint hatalom, dicsőség, tisztelet. Ezekkel a jelzőkkel lehet őket illetni és mint maga az oroszlán addig a véroroszlán még hatalmasabb. Mindig megvédik magukat, társaikat, magát a falkát is úgy mint akármelyik likantróp faj.
Örök ritmus van lelkükben és testükben, hívja őket a vadon. Az ősi dobok ütemére szaladnak,vadásznak és harcolnak,,amit minden oroszlán magában hordoz és csak a vezér tudja előszólítani. Ennek az érzésnek nem tud ellenállni egy oroszlán sem.

Rangok:

I.Oroszlánkölyök

Kölyök de mégis erős, ősi ritmusa szokatlan neki, megbolondítja őt az első teliholdkor amikor átváltozik. Nem tudja kontrollálni testét,átváltozáskor még puha szőke szőr van rajta. Dominánsabb falkatagok kíséretében változhat át és vele együtt vadászhat csak. Kölyökként még a hold hívásának nem tud ellenállni.

II.Oroszlán

Ő már dominánsabb mint alatta álló falka társa,kicsivel megfontoltabb. Ősi ritmusa hallatán még mindig elveszti a fejét. A hold már nem befolyásolja őt, akkor változik át amikor akar. Oroszlán alakban erősebb szőr lesz testén, de még mindig kölyökoroszlánra hasonlít, habár testalkata nagyobb lesz.
Mindig egy erősebb oroszlánnal és tapasztaltabbal kell elmennie vadászni. Megfontoltan kell cselekednie mert a hívó dob felboríthatja az egyensúlyt és akár társait is megtámadja. Ezért kell mindig mellette lennie egy tapasztaltabbnak. Emberi alakjában,akár férfi,akár nő,tarkóján egy sötétszőke szőrpamacs árulkodik hogy ő véroroszlán.

Megjegyzés: 1-2. szinten ha erős inger éri a fiatal alakváltót, akkor átváltozik alakjába, és tombolásba kezd. Ezért van szükség, hogy egy erősebb társa vele legyen ezekben az időkben, amíg meg nem tanulja uralni.

III.Véroroszlán

A vér íze, a fémes illat, a halál, a ritmus, mind együtt él az oroszlánban. Öntudatos, magabiztos, domináns alkat. A hold már nem befolyásolja őt, akkor változik át amikor akar, az ősi ritmussal együtt él. Oroszlán alakban erős hosszú szőre lesz testén, nagyobb testalkata lesz és fejét közepes sörény borítja majd. Emberi alakjában, akár férfi, akár nő, tarkóján egy barna szőrpamacs árulkodik hogy ő véroroszlán.

IV. Sowyng Lion – védő, óvó ( 2 férfi – 2 nő )


Ők az őrzők, a falka szellemi vezetői. Nem testi fölénnyel, hanem szellemi, mentális erővel rendelkeznek. Emberi alakjában, akár férfi, akár nő, tarkóján egy sötétbarna szőrpamacs árulkodik hogy ő véroroszlán.

IV. Iowling Lion – tanító (mester ) ( 4 férfi – 4 nő )

Feladatuk, hogy a fiatalabb, gyengébb falkatársaknak utat mutassanak. Tanítsák őket mindenre ami az oroszlánélethez szükséges. Emberi alakjában, akár férfi, akár nő, tarkóján egy sötétbarna szőrpamacs árulkodik hogy ő véroroszlán.

IV.Howling Lion – harcos ( 3 férfi – 2 nő )


Ő az üvöltő oroszlán a falka második vezére. Ő hívja össze a falkatanácsot, harcol a falkáért. A hold már rég nem befolyásolja őt, ha átváltozik egész testén hosszú szőr keletkezik és nagy sörény fején. Emberi alakjában, akár férfi, akár nő, tarkóján egy sötétbarna szőrpamacs árulkodik hogy ő véroroszlán.

V.Rex – V.Regina ( 1 férfi – 1 nő )

V.Rex :



A falka vezére, a legdominánsabb, szava parancs és annak ellentmondani nem lehet. Az egész falkát összefogó erővel bír, ő szólítja elő az ősi ritmust ami minden véroroszlán szívében és lelkében lakozik. Tekintélye nagy, hatalmas erővel bír, igazságos, de ha kell kemény vezér is tud lenni. Később párjával vezetik a falkát.

Képességei:
- Ő a legtisztább vérű tagja az egész falkának.
- Benne magában tombol az ősi ritmus, emberi alakjában is képes előszólítani valakiből az oroszlánját a ritmussal együtt.
- Emberi alakban, akár férfi, akár nő egy korona alakú sima szőrfelület árulkodik hogy ő véroroszlán.



Vérhiénák


Röhögő, vihogó, idegesítő de veszélyes lények ők. A vér ízéért mindent megtennének, igazi szélhámosok ők. A falka tagjai viszont semmilyen körülmények között sem hagyják cserben egymást, akárkit becsapnak, falkabelit soha.
A vámpírok ősi ellenségük ,majdnem olyan szükségük van hiéna alakban a vérre mint nekik.
Emberi alakjukban hétköznapi emberek, semmi furcsa nem látszik meg rajtuk. De ha átváltoznak senki nem állíthatja meg őket. Az állatuk elszabadul és semmi emberi nem marad bennünk. Az ember és a vérhiéna soha nem élhetnek együtt, a hiéna mindig erősebb és akaratosabb lesz náluk.
Mindenki kerüli őket messziről, létezésükről nagyon kevesen tudnak, ám ha szövetségre lépnek a legjobb harcosok ők. Belőlük kerülnek ki a volt katonatisztek, idegenlégiósok, bérgyilkosok, magándetektívek.

Rangok:

I.Hiéna kölyök

Kölyökként ők a legszeleburdibbak, féken tartani erejüket nem tudják, a hold hívására változnak át vérhiénává és csak a következő teliholdkor változnak át újra. Első átváltozáskor már kifejlett vérhiéna alakban születnek újjá.
Ők a legnagyobb tolvajok a falkában, akár mit ellopnak ez benne van az ösztöneikben. Egy erősebb falkatársukkal vagy a vezérrel az Oba-val mászkálnak, velük mennek vadászni, ők tanítják őket.

II.Hiéna


A hiéna rangban lévők viszik tovább a bennük rejlő makacsságot, számukra minden játéknak indul és csak a vér íze után tudatosul bennük, hogy mi is történt valójában körülöttük. A hold hívása még őket is érinti és csak akkor változnak át újra, ha az megint szólítja őket. Vérhiéna alakjuk nem változik semmit, akármilyen rangban is vannak. Vadászni már egyedül járnak, megfontolt, ösztön lények. Mindig megvédik magukat.

Megjegyzés: 1-2. szinten ha erős inger éri a fiatal alakváltót, akkor átváltozik állati alakjába, és tombolásba kezd. Ezért van szükség, hogy egy erősebb társa vele legyen ezekben az időkben, amíg meg nem tanulja uralni a szörnyetegét.

III.Vérhiéna

A vérhiéna időszakban, a hold már nem befolyásolja őket, sőt egyedül is járnak vadászni. Állati alakban kifejlettek akárcsak a kölyök és a hiéna, semmit nem változnak.
Leginkább csak megfigyelőnek vannak jelen, próbálnak feljebb jutni a ranglétrán, falkabeli életük a tanulásról szól. Saját útjukat járják ám ez nem mindig a legjobb megoldás mert fenevaduk a felszín alatt rejtőzik örökké, elnyomni soha nem tudják.

IV. Black Blood– Fekete Vér – ( 3 férfi – 3 nő )

A falka azon tagjai, akikre egyáltalán nem lehet büszke egyetlen hiéna sem. Ők a legperverzebb tagok, akadnak köztük szub hajlamokkal bíró egyedek is. Általában kegyetlenek, saját magukkal szemben is. Számukra nem mentsvár a biztonság, veszélyesebbek a harcosoknál is kiszámíthatatlanságuk miatt. Szeretnek másoknak és maguknak is fájdalmat okozni, nem vetik meg a kegyetlen játékokat.


IV. Hugging Blood – Ölelő Vér – tanítók ( 3 férfi – 3 nő )

Ők azok akik a falka gyengébbik tagjait tanítják. Nagy önfegyelemmel rendelkeznek, hiszen saját magukkal is harcolnak. Segítik, próbálják egyengeti szub társaikat, próbálják beléjük verni a harcot, az ösztönt a túlélés iránt. Még ha ez nem is mindig sikerül.

IV. Nevető Vér (laughing blood) – harcosok ( 4 férfi – 2 nő )

Ők azok akik hatalmas önfegyelemmel bírnak, évek hosszú során elfogadták a bennük lakozó állatot. Nem védekeznek ellene, kihasználják annak lehetőségeit. Hiénájukkal megtanultak teljesen együtt élni, vele együtt harcolnak és vele együtt gondolkodnak.
A vér hatalma és a vámpírok iránti gyűlölet csak tovább erősödik bennük.
A nevető vér tagjai egy csoporthoz tartoznak a falkán belül, ők egyedül ,de együtt is járnak vadászni. Folyamatos csatározást vívnak a vámpírokkal, igazi zsoldosokká edzették és tanították ki magukat. Harcmodoruk mindenféle tekintetben kiemelkedő, emberként is erős akaratúak.


V.Oba – V.Obeina ( 1 férfi – 1 nő )

Ő a falka vezére, ő irányít,ő parancsol, ő dirigál. Szavának ellenszegülni nem lehet. Nagy önfegyelmet kell gyakorolnia. Erősnek kell lennie, hisz ezt a szétszórt veszélyes falkát irányítani kell. Diplomatikus, de egyben a saját falkájának pozícióemelése számára a legfontosabb, mindazonáltal, hogy kegyetlen bandával van körülvéve.
Együttesen vezetik a falkát, együttes erővel próbálják a szétszórt és szeleburdi társaságot irányítani, ami nem könnyű feladat.


Vérpuma


Nagyon ritka faj, a vírust nagyon ritkán lehet elkapni és ami azt illeti a nagy többség azonnal bele is hal. A sebnek olyan mélynek kell lennie, hogy szinte azonnali vérveszteséggel jár, hacsak egy tapasztalt, megfontolt vérpuma nincs a közelben, vége az illető földön töltött életének.
A falka elég szétszórt, nappal nem igen mozognak, az éjszaka az ő terepük, akárcsak a vámpíroknak. Minden kis piti üzletbe belebonyolódnak, és ha kell ők maguk is ezzel foglalkoznak. Nagy seftesek, mindenből pénzt csinálnak. Mivel kevesen vannak akik valamire való pozíciót töltenek be a falkában, ügyelnek a tisztaságra, megvédik a gyengébbeket. Mindig is kitaszítottak voltak, sokat vándoroltak, de sehol nem voltak a kedvencek. Most St. Louis-ban próbálnak szerencsét.

Rangok:

I.Kölyök

A falka legfiatalabbjai, frissen beharapottak. Szinte semmire nem képesek egyedül, mindig mesterével, tanítójával van együtt. A hold hívására változnak át, nélkül képtelenek rá, hacsak valamilyen erősebb inger nem éri őket.


II. Puma

Sokkal tapasztaltabbak már mint a frissen megmartak. Képességeik kezd kiéleződni, jobban hallanak, látnak, vadásznak, de még mindig szükségük van tanítójukra.


Megjegyzés: 1-2. szinten ha erős inger éri a fiatal alakváltót, akkor átváltozik állati alakjába, és tombolásba kezd. Ezért van szükség, hogy egy erősebb társa vele legyen ezekben az időkben, amíg meg nem tanulja uralni a szörnyetegét.


III.Vérpuma

Szinte egyedül járnak vadászni, feladatuk a harc, bármilyen szinten. Legyen az testi, vagy mentális. Belőlük választanak falkatársaik gyilkosokat, mentorokat, védőket. Mindenki azt a posztot kapja, amit megérdemel, amiért megküzdött. Vannak azonban olyanok is, akik sajnos nem lépnek ettől a szinttől tovább, mivel az sem az ő, sem a falka érdekeit nem szolgálja.


IV.Gyilkos – Sicario ( 3 férfi – 2 nő )

A falka bérgyilkosai, ők végzik el a piszkos munkát. Az ők feladatai közé tartoznak, hogy megvédjék a vezetőket. Mindent elvégeznek amire csak megkérik őket. Többnyire csak akkor bukkannak fel ha arra szükség van, csendes gyilkosok.


IV.Tanító – Hamawt'a ( 2 férfi – 2 nő )

A falka gyengébbik tagjait tanítja, megtanítja őket vadászni, harcolni és a falkában érvényesülni. Felkészíti őket a mentális tanulásra, erősíti őket és támogatja tanítványait.


IV.Védő – Ingenio ( 2 férfi – 2 nő )

A falka védői, inkább az eszükkel tűnnek ki a falkából. Jó taktikusok, jó mentális harcosok. Akadnak köztük szub és domináns alakok is. Erősségük nem feltétlenül fizikai.

V. Kamachiq - Quya( 1 férfi – 1 nő )

Ő a falka vezére, ő irányít, ő parancsol, ő dirigál. Szavának ellenszegülni nem lehet. Együttesen vezeti a falkát párjával.


Vérmedve


Talán a világon a legritkább faj, nagyon kevesen vannak, csak elvétve lehet velük összefutni, de azt sem a városban, és nem egy túlfűtött klubban. Nagyon természetbarát faj, ők általában szakmát is úgy választanak, hogy állatuk mindig az erdőben tartózkodjon. Hosszú életet élnek, megélhetik a 200 éves kort is, miközben emberi alakjuk szinte nem is öregszik. Nagyon család centrikusak, hiszen ritka fajnak számít.
Hatalmasra változnak át, sötét bundájuk van és sokkal nagyobb erőkifejtésre képesek mint bármely likantróp. Hisznek a régi mesékben, a varázslatokban, a gyógynövényekben. Jól bánnak a főzetekkel és gyógyítással. Csak a természetben érzik jól magukat, ezáltal emberi alakjuk is erős és edzett. Közöttük nincs gyenge vagy erős, mindegyik jó fizikumú, csupán emberi jelleme gyengítheti le, emberi szíve mutathatja meg neki azt az utat, amit saját maga választ.

Rangok:

Vérmedve ( 3 ember )

Magában a likantróp társadalomban egy elég erős hármas szintet érne el. Köztük nincs gyengébb, mivel már a kölyök is meghaladja egy született elefánt súlyát. Hamar tanul, hamar alkalmazkodik, csak akkor változik át ha oka van rá, de ugyan olyan hatással van rá a hold mint más vérállat társaira. Magányos vadász, tudja mit cselekszik, ezért nincs szüksége tanításra. Ha viszont falkatársai rászorulnak segítségére, mindig számíthatnak rá.

Gun – Vadász ( 2 ember )

A vadász, akinek feladata megóvni társait a bajtól, őrá nehezedik minden súly ha a vezetőjük távol marad. Ha alfája meghal, ő örökli meg a posztot, minden akadékoskodás és harc nélkül át kell vennie az irányítást.
Minden Flieman, neve előtt hordozza ősei falkájának nevét. Ezzel tiszteli meg a régen élteket, ezzel különbözteti meg magát a többiektől.

Gold Gun – Arany Vadász ( 1 ember )

A vezető, ő az arany vadász, a falka támasza, ereje, esze, hite. Az ő kezében futnak össze a szálak, és mivel kevesen vannak, ő irányít, ő vezeti családját. Mindenhol ott van, mindent tud, és mindent tudni is akar. Óvja, védi az övéit.


Vérleopárd


A likantrópia vírusai közül, a legnehezebb a macskafélékét elkapni. Ám a leopárdokból meglehetősen sok található az államok minden részén.
A leopárd likantrópiát közvetlen harapás útján lehet elkapni, vérkeveredés útján nem. Összetartás tudatuk nagyon erős, magányos leopárdokat nem találni sehol. Főleg a fiatal leopárdoknak van szükségük a csapat védelmére. A királyuknak és a királynőjüknek a feladata a falka védelme, és az ifjúk tanítása.
Mivel a macskafélék családjába tartoznak, a farkasokkal nem jönnek ki túl jól. Ha valaki sokat van átváltozott alakjában, egy idő után a szeme átváltozik a leopárdja szemévé, vagy más külső jegy marad meg.

Szintjeik:

I. szint - Leopárdkölyök

Frissen beharapott leopárdok. Az első teliholdig nincsenek túlságosan erős képességeik, ám járásuk jóval könnyedebb mint az embereké. Mivel macskafélék, nagyon jól látnak a sötétben.
Nem képes beharapni egyetlen embert sem. De elkezd vonzódni a természethez, és a falkájához is. Ha egyedül marad a teliholdig, képes megtalálni a társait.

II. szint - Macska

Idősebb leopárdok, akik már túl vannak az átváltozáson. Reflexeik sokkal jobbak, és gyorsabbak is mint egy embernek. Erősödik a falka és a természet iránti szeretetük. És vadászképességeik is sokkal jobbak. Kitűnően másznak fára, és rendkívül jó úszók. A fenevadjukat még nem képesek uralni, épp ezért van mellettük segítő. Emberként is erősödik az a képességük hogy képesek hangtalanul közlekedni, remekül látnak a sötétben, és roppant jó hallásuk van. Jobban kedvelik a magányos ám összehangolt vadászatot mint a csapatost. Segítőik mindig mellettük vannak, és tőlük tanulhatnak is.

Megjegyzés: 1-2. szinten ha erős inger éri a fiatal alakváltót, akkor átváltozik alakjába, és tombolásba kezd. Ezért van szükség, hogy egy erősebb társa vele legyen ezekben az időkben, amíg meg nem tanulja uralni.

III. szint - Leopárd

Általában ők alkotják az I-II. szintű vérleopárdok segítőit. A fenevadjukat már tudják uralni, és képesek a részleges alakváltásra is. Rendkívül jó reflexeik vannak, és képesek a társaikkal gondolati síkon beszélni. A hierarchiában ők állnak középen. A vigyázók szerepét töltik be, és ők kiképzők is. Segítenek a fiatalabbak tanulásában. Életüket a falkával töltik.


IV. szint - Több lehetőség adott.

Képességeik: Képesek a részleges átváltozásra, a mentális kommunikációra, harci alakban társaik fölé magasodnak.

1. Sate : ( 4 ember : 2 férfi - 2 nő )



Vagyis a követők. Ők a falka mentorai, ők segítik fiatalabb falkatársaikat a fejlődésben. Tanítják őket harcolni, viselkedni, együtt élni leopárdjukkal és ők tanítják meg, hogy saját mentális képességüket, hogyan használják. A követők nem mind egyformák, mivel egy ember és alakváltó sem lehet egyforma. Erejük és képességeik változóak lehetnek. Legtöbb idejüket az erdőben töltik, vagy a falkával.

2. Foll : ( 5 ember : 3 férfi - 2 nő )


Vagyis a harcosok. Ők a falka védelmezői, ők felelősek azért, hogy a falkát megvédjék. Mindenhol ott vannak, figyelik az idegen alakváltókat, ők intézik el a falka piszkos ügyeit. Ha kell könyörtelenek, ha kell igazságosak. Testi erejük mellett ravaszságuk és eszességük is kitűnik. Ritkán vállalnak mentori szerepet, de az is előfordulhat. Megkülönböztető jelzésük egy testbe égetett félhold, beavatáskor kerül rájuk amit minden harcos visel leopárdján.

3. Mira/Miraj : ( 2 nő - 2 férfi ) vagyis : 2 Mira - 2 Miraj


Vagyis a következők. Ők következnek a sorban, belőlük választ az alfa párt. Feladatuk, hogy a falkában mindenhol ott legyenek. Ismerik a leopárdokat, segítenek neki mindenben. Legtöbb idejüket a közösségben töltik. Bennük él a felsőbbrendűség és a védelmezés egyszerre. Tisztában vannak képességeikkel, mentális erejükkel és ezt használják is. A Mira, vagyis a nő rendelkezik a gyógyítás képességével, ez lehet mentális vagy testi képesség. A Miraj vagyis a férfi rendelkezik az energiaátvitel képességével ez lehet mentálisan vagy testi úton. Erejük csak az alfa mellett teljesedik ki és akkor tudják zökkenő mentesen használni.


V. szint - Nimir Ra - Nimir Raj


A leopárdkirály, és a leopárdkirálynő. A falka vezetői. Belső szörnyetegeiknek metafizikai síkon is egymásra kell találniuk, ahhoz hogy megfelelő párt alkossanak. A falka érdeke mindenek felett áll. Ők a védelmezők a külső támadások ellen. Metafizikailag is segítik a csapatot. És képesek az energiaátvitelre is. Valamint az alsóbb szintű társaikból elő tudják hozni a leopárdot, és vissza is fordíthatják a metamorfózist. Akármi gond, baj van, ők oldják meg. Náluk oltalomra lelnek a társaik. Ezért igyekeznek azon, hogy mindannyian egy helyen lakjanak.


Vérkobrák


Mind tudjuk hogy néz ki egy kobra. Félelmetes és gyönyörű. Rengeteg fajuk ismert, és ezek mind mind különbözőek színekben és testfelépítésben egyaránt. Hogy mi igaz az alakváltó kobrákra? Veszélyesek, mint az igazi kobrák, de nem támadnak ok nélkül. Eléggé zárt közösségeket alkotnak, hasonlóan a tigrisekhez. Szaporodásukat tekintve azonban eltérnek mindegyik fajtól. Egy vérkobra nő, életet adhat gyermeknek, és a született kobrák elég gyakoriak. A nő, a gyermeket kihordhatja emberként, ám így ugyanolyan veszélyeknek van kitéve mint egy bármilyen más fajú alakváltó gyermeke, vagy kihordhatja kobraként, és a terhesség végén tojást rak, amelyből kikel a gyermek, aki immár született kobra. Néhány esetben azonban marás útján tesznek valakit közülük valóvá. Ez általában egy előre megfontolt lépés.
Egyes államok kobracsoportjai inkább funkcionálnak családokként. Sőt, a legtöbb esetben hozzájuk köthetők emiatt a maffia ügyletek is.

Szintjeik:

I. Reptilia
Amennyiben született kobráról van szó, már egészen kis korában rendelkezik a gyorsabb mozgás, jobb szaglás, és átlagon felüli erő hármassal, mint egy kifejlett alakváltó. Legelőször tíz éves korában vált alakot.
Amennyiben megmarták, úgy mint a többi fajnál, fokozatosan jönnek elő nála a jegyek. Friss alakváltóként nem maradhatnak egyedül, soha. Ellentétben a farkasokkal, tigrisekkel és a többiekkel, egy friss kobra, mindig az áldozatot keresi. A közelükben nem tanácsos idegen alakváltóknak vagy halandóknak hirtelen mozdulatot tenniük, ugyanis szörnyetegük a prédára vár. Nagyon jó rejtőzködők.

II. Elapidae
Megfontoltabb vadászok, de a külvilágra még mindig gyakran jelentenek veszélyt. Képesek teljesen mozdulatlanná válni, akár a vámpírok. Még ezen a szinten is szükségük van a megfontolt segítőkre, hogy kontrollálni tudják őket.

III. Elapinae

Itt már teljesen kifejlett kobráról beszélünk. Társaival rendkívül jól kommunikál, ám képes magát megtartóztatni, és a vadászatban is sikeres. Képes együttműködni a többiekkel, akár egy szervezet. Mire valaki eléri ezt a szintet, családja már teljesen befogadta. Mindenki figyelemmel kíséri őket, ugyanis itt dől el, hogy mivé válik a csapat életében.
IV. szint - Irányultságtól függően

Yod'dha - A falka megbecsült férfi harcosai. A legerősebb, legügyesebb vadászok. mindig védik társaikat, de ők azok is, akik a büntetéseket végrehajtják. Köreikbe nehéz bekerülni, helyeik csak halállal üresednek meg (2 férfi).
Yod'mahila - A falka megbecsült női harcosai. Hasonlóak a hímekhez, de ők inkább a kínzások mesterei, nem a büntetéseké. Köreikbe nehéz bekerülni, helyeik csak halállal üresednek meg. (2 nő).

Raksat - Azok a kobrák, akik leggyakrabban mentorként működnek. Erős, megbízható személyek, akik kellő önuralommal és türelemmel rendelkeznek fiatalabb, tapasztalatlanabb társaik irányában.
(2 férfi - 3 nő)

Sama (nő) - Gama (férfi) - A jövőbeli király/királynő poszt esélyesei. Azok, akik már bizonyították erejüket, eszüket és rátermettségüket a falkának. Olyan férfi nem kerülhet közéjük akinek már van gyermeke, és olyan nő sem. Életük meglehetősen nehéz a kiválasztás előtt. Gyakran, ha a vezető nem tud dönteni két delikvens között, harccal dől el, hogy ki nyeri a pozíciót. (2 férfi - 2 nő)

Salah - Egyetlen személy, aki a vezetők távollétében döntéseket hozhat. Más helyzetekben ő az, aki esetlegesen követelheti az uralkodó leváltását is. Kihívónak is nevezik.

V. Sasaka - Rani

A kobra csapatok vezetői. Noha ketten irányítják a falkát, a férfi szava a döntő. Nagyon ritka az a város, ahol egyedül királynő irányítja a kobrákat. Mindketten erősek, de csak akkor alkothatnak igazi egységet, ha ténylegesen egy párrá válnak. A kobracsaládok között, még a mai napig nem ritka az érdekházasságok létrejötte, pont emiatt.
Vissza az elejére Go down
 
Egyéb Vérállatok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Általános :: Kezdő lépések :: Játszható Fajok-
Ugrás: