Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Az igazság egyszerű, varázslat márpedig létezik!
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 A Vámpírok és Halandó Szolgáik

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin


Hozzászólások száma : 55
Join date : 2012. Apr. 02.

A Vámpírok és Halandó Szolgáik Empty
TémanyitásTárgy: A Vámpírok és Halandó Szolgáik   A Vámpírok és Halandó Szolgáik I_icon_minitimeCsüt. Aug. 02, 2012 7:58 am

A vámpírok az éjszaka teremtményei, és vérrel táplálkoznak. Nappal nem képesek előbújni a menedékükből, mert elégnek teljesen és visszavonhatatlanul. Hierarchia uralkodik közöttük. Élőkön a Tanács áll, akik Európában székelnek. Minden városnak van egy ura, aki irányítja az ott élő vámpírokat, vigyázza őket, és hatalmát folyamatosan szilárdítja. Aki nem hozzá tartozik, a többiek ellenségként kezelik.


A vámpírok szintjei, és képességeik:

1. szint - Éjgyermek

Frissen beölelt vámpírok, akik véresküjükkel már a város urához tartoznak. A mesterük közvetlen kapcsolata nélkül rendkívül gyengék. Vámpírlétüket nem tudják titkolni, és legtöbben nem is akarják. A vérük még gyenge ahhoz, hogy vámpírrá tegyenek egy halandót. Mesterük halálát nem élhetik túl.

Képességek:

Fizikai: Gyorsabbak és erősebbek mint a halandók. Reflexeik sokkal élesebbek.

Hipnotikus: Képesek egy halandót megbűvölni, ám bűbájuk nem tartós, és nem tudnak parancsot adni a a bűverejük alatt álló személynek.

Kísértetek: Mivel gyakorlatilag halottak, így látják a kísérteteket, és meg is érzik őket. De nem tudnak velük beszélni.


2. szint - Ifjú

Idősebbek és gyakorlottabbak az Éjgyermekeknél. Már szakavatottabb szem kell ahhoz, hogy észrevegye valaki, vámpírral van dolga. Többet adnak az emberi külsejükre, és az újonnan szerzett képességeik ebben segítenek is nekik. Kifejlődött azon képességük, hogy a harapásaik által egy halandót függővé tegyenek. Erősségüknek hála, a sérüléseik viszonylag gyorsan regenerálódnak, ha nem ezüsttel sebesítik meg őket.

Képességek:

Fizikai: Gyorsaságuknak és ruganyosságuknak hála, képesek egész magasra felugrani, és az erősödött reflexeik segítségével nagyjából meg tudják határozni többi társuk helyét a város bizonyos körzetükön belül.

Hipnotikus: Több halandó megbűvölésére is képesek, és ha egy halandóra irányul a figyelmük, erős szemkontaktus útján már 1-1 szavas parancsokat is tudnak teljesíttetni áldozataikkal.

Kísértetek: Ezen a szinten már beszélni tudnak a kísértetekkel.


3. szint - Árnyjáró

Idősebb vámpírok, akik bizonyos metafizikai gyengeségeik miatt nem érhetik el a mester szintet. Fizikailag lehetnek ugyanolyan erősek mint egy mestervámpír, de sok dologra nem képesek. Többnyire a város urának szárnysegédjeiként működnek, mert az Ifjúkat és az Éjgyermeket képesek irányítani, ha mesterük is úgy akarja. Ezen a szinten képesek elhagyni a mesterüket, és másikat szolgálni. És már elég erős a vérük ahhoz, hogy egy halandót vámpírrá tegyenek.

Képességek:

Fizikai: Rendkívül fejlett reflexek és fizikai erejük is hatalmas. Hívóállatuk nincsen. Erős koncentrációval képesek láthatatlanná válni, és kisebb távolságokat testetlenül megtenni. Vértestvéreik helyét pontosan képesek meghatározni az egész városon belül.

Hipnotikus: Ha elég öreg és tapasztalt, képes legalább egy teremnyi halandót a bűbája alá hajtani, akik az életüket is feláldoznák érte. Parancsait ezen a szinten már követi az áldozata vakon.


4. szint - Mestervámpír


Koruk pontosan már nem meghatározható, és aki nem ismeri jól a vámpírokat, embernek nézi őket. Metafizikailag és fizikailag is nagyon erős lények. Ezen a szinten nem képesek uralni egy várost még. Az különbözteti meg őket az Árnyjáróktól, hogy már van hívóállatuk. Ezen állatok segítségét fel tudják használni, ám teljes falkát nem tudnak egyszerre szólítani. Képesek egymással gondolatok útján kommunikálni, és a halandókhoz is szólhatnak ez úton.

Képességek:

Fizikai: Metafizikailag hatalmas vámpírok. Bármikor képesek láthatatlanná válni, és elég nagy távolságokat testetlenül megtenni. Képesek a repülésre is. Gondolatban magukhoz szólíthatják a gyengébb vámpírokat.

Hipnotikus: A bűbájuk annyira erős, hogy több száz embert is képesek megbűvölni. Gondolati síkon is képesek a bűbájokra, ám ehhez az kell hogy körül legyenek véve hívóállataikkal.


5. szint - Mestervámpír (A városok urai)

St. Loius város úrnője - Aislinn


Az különbözteti meg őket a sima mesterektől, hogy képességeik szerteágazóbbak, így nagyobb az erejük. Általában a helyi alakváltók azon csapata az ő oldalukon áll. Ők már közvetlenül a Tanács tagjai felé tartoznak engedelmességgel, amibe a mesterük is van, de nem minden esetben. A tanács tagjain kívül, bárkinek képesek uralni az elméjét.

Képességek:

Fizikai: Fizikai erejük hatalmas, de ezen a szinten ezt már szükségtelen fitogtatniuk. Metafizikailag szinte védhetetlenek. Akad közöttük olyan is, aki már közelébe ért a bűvös 1000 évnek. Bármikor képesek láthatatlanná válni, és majdnem akármekkora távolságokat tudnak így megtenni. Gondolatban magukhoz hívhatják a városukban tartózkodó összes vámpírt.

Hipnotikus: Rendkívül erős bűbájjal rendelkeznek, előszeretettel alkalmazzák a tömeghipnózist. Sokan képesek valamely érzéssel is táplálkozni egy ideig. Pl. a félelemmel vagy a kéjjel. Hívóállataikat bármikor képesek szólítani. Gondolati úton több halandó is hallhatja őket, és követi őket vakon.


Halandó Szolga


Halandó szolga alatt azokat az embereket értjük, akik egy-egy nagyobb hatalommal rendelkező mestervámpírt szolgálnak. A halhatatlanság egy olyan válfaját képviselik, ahol a napfény nem befolyásolja az életmenetet, emellett pedig alig néhány dologban különböznek az átlagos emberektől. Fizikai képességeik – fejlesztés nélkül – nagyjából egy alakváltó kölyökének felelnek meg, azonban a metafizika terén jobb eredményeket érnek el, elvégre a tudatuk össze van kötve a felettük álló mesterével. Egy mestervámpírnak egyszerre csak egyetlen egy halandó szolgája lehet, azonban, ha a szolga meghal, választhat újat, míg a mester halála a egyúttal a szolga végét is jelenti. Megtörtént már, hogy egy mestervámpír a hívóállatát tette meg szolgálójául, ám, ez, az erő túlzott megnövekedése mellett, sokkal nagyobb veszélyekkel is jár. A mesterek egy része szívesen kísérletezik a halottkeltők, vagy nekromanták megkötésével is, hiszen az ő közreműködésükkel az erejük egy új szintjét érhetik el, ha még a hívóállatot is beleszámítva, egyfajta triumvirátust hoznak létre. Az ilyen mesterek legtöbbször a Tanács haragjával dacolnak, így csak a legbátrabbak mernek efféle szövetségeket kovácsolni.
A választás, mondhatni véletlenszerűen zajlik, sohasem lehet előre tudni, vajon egy vámpír mi alapján választ magának olyan szolgálót, aki ezután majdnem minden idejét vele tölti, és tőle soha többet nem tud elszakadni. Egy életre szóló szövetség ez, ami bármennyi gyönyört rejt, a veszélyeket sem nélkülözi.


I. szint: Annonatus

Ekkor kapja meg a leendő szolga az első jelét. Voltaképpen, még nem sokat jelent, csupán megadja a jobb fizikai erőnlétét, továbbá azt az előnyt, hogy képesek a többi vámpír szemébe nézni, anélkül, hogy azok elbűvölhetnék őket. Önmagában ez a jel még nem alakít ki komolyabb kötődést a két alany között, sőt a jelölt egyes esetekben még nem is érti, vajon mi történt vele.

II. szint: Ostium/Iauna:

Újabb jel, ami még nem igényli a másik fél beleegyezését, bár ilyenkor már a szolga is felismeri, hogy olyan dolog történt vele, ami felett nincs befolyása. Fizikai valójában is érzékeli a kötés pillanatát: a mester szeme voltaképpen egybeolvad az övével, és ezáltal kialakítja közöttük a metafizikai kapcsolat első szintjét, ami annyit jelent, hogy egyrészt az álmaikon keresztül képesek egymással kommunikálni, valamint bármiről, amit a szolga átél, a mestere még holtában is tudomást szerez. Újra érzi az ételek ízét, valamint betekintést nyer a másik gondolataiba is.

III. szint: Calix

Elérkezik a fordulópont: ha a vámpír tovább akarja erősíteni a kapcsolatot, engedélyt kell kérnie a másiktól, vagy nemes egyszerűséggel a vérét venni. Ennek a köteléknek ugyanis az a kulcsa, hogy amíg a mester a szolgáló vérét veszi, megnyitja felé az elméjét, tovább mélyítve ezzel a köteléket. Innentől kezdve képesek gondolati úton kommunikálni, valamint a szolga is nagyobb eséllyel lát bele a feljebbvalója gondolataiba. Bár ezt nem sokan tartják előnyös tulajdonságnak.

IV. szint: Creatura Mortalis - a fölérendelt mester neve

A legutolsó, és egyben legnagyobb felelősséggel járó lépcsőfok, amit egy halandó szolgának teljesítenie kell, ha urát, vagy úrnőjét az örökkévalóságig akarja szolgálni. Újra a vér kerül előtérbe, azzal a különbséggel, hogy ezúttal a vámpír az, aki testnedvévvel megkínálja a halandót. Ez a jel a betegségekkel szembeni teljes immunitást ad, ugyanakkor a biztos eredmény érdekében célszerű többször megismételni. Így lesz a halandóból halhatatlan… halál nélkül.


//Megjegyzés: Mielőtt halandó szolgát szeretnél, nézd meg hogy az általad választott mesternek van-e már, és mindenképpen egyeztessétek a játékot. Kóbor halandó szolgákat nem fogadunk el!//
Vissza az elejére Go down
 
A Vámpírok és Halandó Szolgáik
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Vámpírok és vérvonalaik

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Általános :: Kezdő lépések :: Játszható Fajok-
Ugrás: